Training voor professionals

De deskundigheid die Mimshach Place succesvol inzet voor de begeleidingsprocessen van de organisatie, willen wij delen met zorg professionals van Nederland.

De training bevat:

Intercultureel systemisch denken, werken en begeleiden

In de training, Systemisch werken binnen de interculturele samenleving voor vrouwen, leer je vaardigheden en opstellingen te gebruiken als trainer, leidinggevende, facilitator of coach.

Je ontdekt bij jezelf en anderen (ook cliënten) de dieper liggende patronen en sturingen in gedrag en communicatie en hoe deze ons onbewust sturen in begeleiding vanuit onze privé contexten en maatschappelijke normen en waarden. Soms gaat het ruimte creëren voor afwijkend sociaal en maatschappelijk gedrag binnen laag drempelige begeleiding trajecten erg moeizaam. Daarom is het vernieuwd denken binnen hulpverlening trajecten noodzakelijk om successen op maat te realiseren.

Vernieuwd denken levert nieuwe emoties en nieuwe mogelijkheden en vrijheden op voor hulpverleners en cliënten. Door de ervaringen die je opdoet binnen het vernieuwd begeleidend denken, kan je  na deze trainingen, vernieuwde inzichten krijgen om op jouw unieke manier begeleiding te bieden. Zonder dat je er bewust van bent, hebben verborgen dynamieken uit het gezin/familie systeem enorm veel impact op je communicatie, gedrag en emoties in jouw hulpverlening aan cliënten. Verandering in begeleiding is afhankelijk van het vernieuwde denken en jouw opstelling in de begeleiding.

Deelname aan de training

Voor de kosten van deelname kunt u bellen met de operationeel manager, deze kosten zijn vrijgesteld van BTW . De training is inclusief:

• Uitgebreide lunch
  • Onbeperkt koffie en thee