Samen erop Vooruit

Stichting Ocan

Stichting Ocan is een landelijke (vrijwilligers)organisatie zonder winstoogmerk die zich bezig houdt met projecten en activiteiten gericht op positieverbetering van Caribische Nederlanders en aanverwante doelgroepen in het Koninkrijk der Nederlanden. Daarnaast komt de Stichting op voor de belangen en rechten van Caribische Nederlanders en aanverwante doelgroepen. Op de foto hierboven ziet u links Cynthia Ortega-Martijn en rechts directeur-bestuurder Lionel Martijn van stichting Ocan en in het midden de ambassadrice van Almere: Naira Gomez

Mensen met geldzorgen helpen

Samen erop vooruit is een actieprogramma dat kennis en hulpmiddelen aanbiedt aan vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties met als doel meer mensen met financiële zorgen te kunnen helpen. Want zo’n 5 miljoen mensen in ons land hebben geldzorgen.

Stichting Mimshach Place biedt in samenwerking met Stichting Ocan daarom Potjes Check aan.

Tijdens Potjes-check gaan wij kijken welke potjes jij nog kan aanvragen?

We stellen een aantal vragen over je situatie. Zo komen wij er samen met jou achter welke potjes jij nog kan aanvragen.

De inloop momenten voor Potjes-check zijn:

Dinsdag van 13 -16uur

Woensdag van 13 -16uur